woensdag 5 december 2012

Fiat presenteert zich in Los Angeles als sexy automerk | Auto Edizione

See on Scoop.it - La Gazzetta Di Lella - News From Italy - Italiaans Nieuws



Fiat als sexy automerk; Dat is misschien iets wat de meeste Europeanen niet direct als logische combinatie zien, maar met een volledig 500-gamma en een nieuw Amerikaans publiek, durft Fiat deze associatie volop aan. Vorig jaar zagen we al en zeer geslaagde uitdagende Abarth-spot debuteren, met een hoofdrol voor het Roemeense topmodel Catrinel Menghia. Dit is niet bepaald onopgemerkt gebleven, ook niet in de VS. De Fiat 500 Abarth is voor dit jaar zelfs al uitverkocht in Amerika. Een verleidelijk imago met een heel eigen gezicht dus. De reclameafdeling van het Italiaanse merk trekt ter gelegenheid van de autosalon in Los Angeles deze lijn nu zelf volledig door.

See on autoedizione.nl




via Tumblr http://italianentertainment.tumblr.com/post/37245907430