donderdag 6 december 2012

Napels en hoe het een ander land leek – deel 2 - De Smaak van Italië

See on Scoop.it - Good Things From Italy - Le Cose Buone d’Italia



Een weekendje Napels heeft zoveel indruk op me gemaakt dat ik aan één column niet genoeg had. Bij deze deel 2. Als het te veel wordt moet je maar gewoon even je ogen dicht doen.



We worden na een nachtje zonder, verrassend genoeg, al te veel kabaal van buiten wakker en schuiven aan het ontbijt. Gevulde omelet, taart, broodjes, crackers, fruit, thee, koffie en nog veel meer lachen ons tegemoet. Wij lachen iets minder hard want de pizza van de avond ervoor is nog steeds prominent aanwezig. Als je dan toch één hapje neemt ben je verkocht en weet je dat ook vandaag weer een dag met een hoog verzadigingsniveau belooft. Napels is eten. Heel goed en veel eten. Hoe de mensen er aardig toonbaar uit blijven zien, vraag ik me ten zeerste af. Ik heb de dag na ons tripje mezelf dan ook direct aan een bootcamp in de sportschool onderworpen om van de overtollige, maar o zo lekkere, kilo’s af te komen.

See on desmaakvanitalie.nl




via Tumblr http://italianentertainment.tumblr.com/post/37321077477