maandag 7 januari 2013

Il silenzio grande - De Smaak van Italië

See on Scoop.it - Good Things From Italy - Le Cose Buone d’Italia



We hebben het er thuis zo ongeveer iedere dag over en met de week word ik zenuwachtiger. Ik struin tig keren per dag diverse websites af, heb met diverse vrienden al een noodprocedure afgesproken hoe te handelen als het bekend wordt en mijn naam prijkt op zo’n beetje iedere mailingslist die er maar toe doet. Maar tot nu toe nog steeds geen nieuws. Nog steeds wacht ik, en samen met mij ongetwijfeld vele anderen, op de bekendmaking van die ene datum. Die ene avond dat Andrea Bocelli zijn jaarlijks optreden geeft in zijn Teatro del Silenzio in zijn geboortedorp Lajatico.




See on desmaakvanitalie.nl

via Tumblr http://italianentertainment.tumblr.com/post/39921000013