donderdag 4 april 2013

Ruby boos op Italiaanse media

See on Scoop.it - La Gazzetta Di Lella - News From Italy - Italiaans Nieuws



De jonge Marokkaanse Karima El Mahroug, beter bekend als Ruby, heeft uitgehaald naar de media en het gerecht. Ze vindt dat ze door hen ‘gebruikt’ werd en eist gehoord te worden door de rechters. Ruby staat centraal in het proces tegen de voormalige Italiaanse premier Silvio Berlusconi, die beschuldigd wordt van prostitutie met een minderjarige en machtsmisbruik.


‘De fout ligt bij de media die, om Berlusconi te schaden, mij pijn gedaan hebben. Ik heb het over de journalisten die ook mij hebben geschaad door afgeluisterde telefoongesprekken van mij te publiceren. Door de waarheid te manipuleren, hebben ze van mij hebben gemaakt wat ik niet ben: een prostituee’, zei ze.




See on standaard.be

via Tumblr http://italianentertainment.tumblr.com/post/47110482573