maandag 24 juni 2013

Zaanmaker Martin Bergsma: In 2005 kwam ik een Italiaanse man tegen die mijn passie voor koffie aanwakkerde.

See on Scoop.it - Good Things From Italy - Le Cose Buone d’Italia



“In 2005 kwam ik een Italiaanse man tegen die mijn passie voor koffie aanwakkerde. Ik was altijd al werkzaam in de horeca, maar vanaf dat moment ben ik me meer gaan verdiepen in koffie. Met name in de ­eerlijke, biologische variant. Uiteindelijk besloot ik er mijn carrière van te maken.


Ik woonde al een aantal jaar in Zaandam en miste een plek waar je fantastische ­espresso kunt drinken. Er was ruimte voor een onderneming als De Koffiezaak: een plek waar je heerlijke Italiaanse espresso drinkt en waar je elkaar ontmoet in het hart van Zaandam. De Zaanstreek is op dit ­moment bij uitstek geschikt om te ondernemen. Door de gemeente is een compleet nieuw stadshart gebouwd en een enorm aantrekkelijke markt gecreëerd.




See on zaanstreek.nl

via Tumblr http://italianentertainment.tumblr.com/post/53748588808