woensdag 30 oktober 2013

Italiaans eten in Maastricht

See on Scoop.it - La Cucina Italiana - De Italiaanse Keuken - The Italian Kitchen



Indien ik voor de rest van mijn leven nog maar één buitenlandse keuken mag genieten, is de kans er dat ik Italiaans kies. Thuis een paste al dente met zelfgemaakte pesto of een risotto funghi of anders naar een restaurant. In mijn woonplaats Maastricht zijn er genoeg. Van Italiaanse snackbar tot meesterkok. Van Quattro Stagioni in de Koestraat tot Enoteca Trattoria Senza Nome aan de Hoogbrugstraat.


Vanwege de verscheidenheid vind ik het lastig om een rangorde aan te brengen. En dus deel ik mijn favoriete Italiaanse restaurants in Maastricht in willekeurige volgorde.




See on lovestohave.com

via Tumblr http://italianentertainment.tumblr.com/post/65528282504