zaterdag 1 februari 2014

Knox: nooit vrijwillig naar Italië

See on Scoop.it - La Gazzetta Di Lella - News From Italy - Italiaans Nieuws



De Amerikaanse reageerde emotioneel op het vonnis van de rechter in Italië. Ze zegt nooit meer vrijwillig terug te gaan.”Ik kon niet geloven wat ik hoorde. Mijn eerste reactie was: dit is verkeerd. Ik ga alles doen om te bewijzen dat dat zo is. Maar ik heb ook al enorm moeten huilen.” Amanda Knox reageerde in een interview met de Amerikaanse tv-zender ABC emotioneel op het vonnis van de Italiaanse rechter.Gisteravond werd de 26-jarige Amerikaanse toch schuldig bevonden aan de moord op Meredith Kercher in 2007. Ze werd veroordeeld tot 28 jaar cel. Voorlopig hoeft ze niet de cel in, omdat ze in de VS woont en niet wordt uitgeleverd.Knox vertelt in het interview dat ze gisteren thuis bij haar familie was en het vonnis eigenlijk niet wilde volgen. “Maar ik heb toch een Italiaanse televisiezender op internet opgezocht. Ik kon het niet laten, ik moest de uitspraak echt met mijn eigen oren horen. Daarna werd ik erg emotioneel.”

See on nos.nl




via Tumblr http://bit.ly/1bLRGaw