maandag 3 februari 2014

Vakantieperikelen - De Smaak van Italië

See on Scoop.it - Vacanza In Italia - Vakantie In Italie - Holiday In Italy



Ik wil nou niet direct het woord ‘crisis’ in de mond nemen, maar sinds enige tijd hebben we het er weleens over om onze vakantie een keer in een ander land te gaan houden dan in Italië. En met ‘we’ bedoel ik eigenlijk meer mijn vrouw… In eerste instantie dacht ik nog dat het een geintje van haar was en pareerde het met de opmerking dat ze in andere landen zo slecht Italiaans spreken. Zo’n grapje is een keer of twee leuk, maar daarna is de houdbaarheidsdatum er wel van af. Natuurlijk heeft mijn vrouw gelijk. Er zijn genoeg andere mooie landen die absoluut de moeite waard zijn om te bezoeken en te ontdekken. Maar ja, waarom zou je nog naar andere landen gaan als Italië alles herbergt wat deze wereld mooi maakt?

See on desmaakvanitalie.nl




via Tumblr http://bit.ly/1kEx9uB