dinsdag 1 april 2014

Naar kunst kijken met andere ogen - Andrea...






Naar kunst kijken met andere ogen - Andrea Maddalena

italianentertainment.blogspot.nl


Mijn naam is Andrea Maddalena, Italiaans (Rome) en woonachtig in Nederland. Als architect, deskundige van kunst, architectuur en antropologie en docent Italiaanse taal, organiseer ik lezingen en semin



Mijn naam is Andrea Maddalena, Italiaans (Rome) en woonachtig in Nederland. Als architect, deskundige van kunst, architectuur en antropologie en docent Italiaanse taal, organiseer ik lezingen en seminars over de Italiaanse kunst en cultuur met een multidisciplinaire benadering. Ik maak hierin vergelijkingen en verwijzingen naar andere culturen, met speciale aandacht voor de Lage Landen. Deze lezingen kan ik in het Italiaans, Nederlands en Engels geven.




via Tumblr http://bit.ly/1mtiPpl