dinsdag 15 april 2014

Nieuwsbrief | VinoItalia.nl stopt ermee | Profiteer van fikse kortingen in opheffingsuitverkoop!

See on Scoop.it - La Gazzetta Di Lella - News From Italy - Italiaans Nieuws



Vijf jaar heb ik met veel plezier wijn geproefd, wijn geïmporteerd, proeverijen georganiseerd, nieuwsbrieven geschreven, en vooral wijn verkocht. Maar het wordt steeds moeilijker de wijnhandel te combineren met alle andere bezigheden. Daarom stop ik met het importeren en verkopen van Italiaanse wijn! Ik laat geen schulden of andere narigheid achter, ik doek de handel gewoon op. Dat vind ik jammer, maar ik vind het niet erg. Ik blijf hoe dan ook van Italiaanse wijn genieten! Ik wil alle klanten van harte bedanken voor alle belangstelling en steun, en natuurlijk ook voor de vele bestellingen! :-) Voor mij een teken dat er een markt is voor Italiaanse kwaliteitswijn. Ik wil iedereen die belangstelling heeft laten profiteren van mijn laatste aanbieding, want de resterende voorraad moet natuurlijk nog de deur uit. Dit is de laatste kans om tegen mooie kortingen de fantastische wijnen van Villa Pillo, Corte Figaretto en Salcheto in te slaan.

See on ymlp.com




via Tumblr http://bit.ly/1imrvNV