dinsdag 8 april 2014

Sophia Loren komt in september met autobiografie - Nieuws.nl

See on Scoop.it - La Gazzetta Di Lella - News From Italy - Italiaans Nieuws



Sophia Loren gaat haar autobiografie schrijven. “In de loop der jaren hebben verschillende uitgevers me gevraagd om mijn leven te vertellen”, zegt de actrice tegen de Italiaanse persdienst ANSA. “Ik weet niet waarom ik nu ineens die behoefte voel, wellicht omdat ik dit jaar 80 word.”De Italiaanse diva was tot nu toe nooit te porren voor een boek over haar leven. Hoe dan ook verschijnt de autobiografie op haar tachtigste verjaardag op 20 september. De Italiaanse uitgever Rizzoli heeft de internationale publicatierechten verworven en verkoopt deze op de London Book Fair, die dinsdag van start gaat. Het is niet duidelijk of Ieri, Oggi, Domani, dat Gisteren, Vandaag, Morgen betekent, ook in Nederland verschijnt.

See on nieuws.nl




via Tumblr http://bit.ly/1qicJbM