zaterdag 15 november 2014

Sokken - Italië met Dolcevia.com

See on Scoop.it - Good Things From Italy - Le Cose Buone d’Italia



Carlo Lanza over Italiaanse herensokken en hoe dat het beeld van de man kan beinvloeden.Met deze kop is direct het belangrijkste genoemd. Want bedenk goed, ook al gaat het om details: ze worden gezien! Mijn ervaring is dat de gemiddelde Nederlandse man nog veel kan leren van de Italiaanse man. Misschien is het goed eerst uit te leggen waarom ik wel op die details let. Een directe verklaring heb ik overigens niet, maar wellicht komt het door mijn achtergrond die onherroepelijk in Italië ligt. Daar kwam ik laatst achter tijdens een bezoek in Noord Italië.Laat ik eens een aantal tips geven waarmee je als man eenvoudig winst kunt boeken:

See on dolcevia.com




via Tumblr http://bit.ly/14pju7E