woensdag 6 mei 2015

Peroni maakt Italiaanse stijlgids met bloggers

See on Scoop.it - Good Things From Italy - Le Cose Buone d'Italia

Het Italiaanse biermerk Peroni, één van de wereldwijde merken van SABMiller, gaat met een Italiaanse stijlgids ‘Storie di Stile’ de stijlbewuste stedeling aan zich binden. Tien invloedrijke Nederlandse bloggers werden ieder naar een andere stad in Italië gestuurd, waar ze ieder 10 bijzondere plekken verzamelden. Van alle 100 vondsten op het gebied van fashion, design, entertainment & food zijn filmpjes gemaakt. De content wordt digitaal geplugd via de kanalen van Peroni, de bloggers en verschillende (online) media-titels.Komend jaar wordt Storie di Stile uitgebouwd naar een online magazine over Italiaanse stijl in Nederland. Peroni Nastro Azzurro is in 1963 ontstaan in Rome, in de jaren van ‘La Dolce Vita’. Het bier heeft een intens frisse smaak en een onmiskenbaar vleugje Italiaanse stijl. Koninklijke Grolsch verzorgt voor het merk Peroni Nastro Azzurro alle distributie-, marketing- en verkoopactiviteiten voor de Nederlandse markt. Marketingbureau First Day Of Spring is verantwoordelijk voor het concept, de strategie en gehele realisatie. Zo meldt het persbericht. Meer informatie staat op deze site.
See on marketingtribune.nl



via Tumblr http://bit.ly/1zBe1cs