dinsdag 23 juni 2015

‘Mensen willen steeds meer eerlijke, goede producten met een verhaal’

See on Scoop.it - Good Things From Italy - Le Cose Buone d'Italia

Mijn naam is Marike Anker, maar mijn Italiaanse naam is Marica. Die heb ik in 1987 gekregen . Zelf geef ik aan dat Marike steeds liever meer ‘Marica’ wordt. Ik ben 47 jaar oud en moeder van een zoon van bijna 21 en een dochter van 15 en Italië doorweeft tegenwoordig heel mijn leven, zowel zakelijk als privé.

 Mijn bedrijf heet MariCase,  Ik ben de distributeur voor Autore en Amedei voor Nederland. Dit is ambachtelijke chocolade uit Italië. Autore komt uit Zuid Italië (San Marco dei Cavoti (Benevento) en Amedei uit Pontedera gelegen in Toscane.

 Daarnaast ben ik gastvrouw op een aantal evenementen, o.a. bij het grootste Italië evenement van Europa, genaamd ‘Smaak en Stijl’ op Kasteel de Haar.


See on wijitalie.nl

via Tumblr http://bit.ly/1N3dW2L