vrijdag 17 juni 2016

Berlusconi's openhartoperatie geslaagd

See on Scoop.it - La Gazzetta Di Lella - News From Italy - Italiaans Nieuws

De openhartoperatie bij de Italiaanse oud-premier Silvio Berlusconi is dinsdag in een ziekenhuis in Milaan zonder complicaties verlopen. Dat meldde het Italiaanse persbureau Ansa op basis van bronnen binnen het hospitaal, het San Raffaele-ziekenhuis.Berlusconi kreeg tijdens de ongeveer vier uur durende operatie een een nieuwe aortaklep. De ex-premier was vorige week al drie keer behandeld in het ziekenhuis vanwege de haperende klep.Op Facebook schreef de 79-jarige maandag: “Natuurlijk maak ik mij zorgen, maar ik voel mij erg getroost door de blijken van genegenheid en steun die van vele kanten zijn gekomen, onder andere van mijn zogenaamde politieke vijanden.”
See on show.nl

via Tumblr http://bit.ly/1YwhwKF